Erbjudande från Snigelshopen

1 meddelande Alternativ

Erbjudande från Snigelshopen

Admin
Administrator
Hej på er!

Jag heter Kristoffer Gustafsson och bor i Göteborg och jag driver webbutiken Snigelshopen där jag har försökt samla så mycket produkter  som möjligt för att bekämpa de eländiga mördarsniglar. Vår ambition är att samla det största sortimentet av produkter mot mördarsniglar så att varje person själv kan välja de produkterna som passar honom/henne bäst. Alla våra produkter fungerar självklart utmärkt för ekologisk odling.

Även om det fortfarande är väldigt tidigt på säsongen så börjar ju förberedelserna så smått och de första mördarsniglarna brukar titta fram under april och då är det viktigt att vara på tårna direkt. Under 2013 tänkte vi på Snigelshopen testa att ha samarbete med ett par koloniföreningar, och jag tänkte höra om det är något som känns intressant för er i Charlottenborgs koloniförening?

Min tanke är att samarbetet i så fall skulle innebära att alla era medlemmar får 10% rabatt på alla våra produkter (genom att i kassan ange koden "charlottenborg"), mot att ni låter era medlemmar få veta om detta erbjudande genom t.ex. utskick, nyhetsbrev eller hemsidan.

Vänliga hälsningar,
Kristoffer

--
Kristoffer Gustafsson